Thailand: Hejdå kära civilisation!



Utanför Sophies pappas hus i Hua Hin




Kenneth smygfotar på nattmarknaden. Vi är sjukt koncentrerade...mycket att välja på! Och därmed blev det mycket shoppat. Gick till posten och postade hem mina shoppingfynd till Sverige. I Laos räcker det med ett par flipflops, en bekväm kjol och en sval t-shirt...




Dags för t-shirtar...mitt bästa fynd var en t-shirt med Little miss bossy...



Det var inte bara frid och fröjd att shoppa, på vissa marknader var det gräsligt varmt



Motobike! Jag, Kenneth och Lasse glassar runt




Här åker vi (Na, Sophie, Kenneth och jag) tuk-tuk-taxi. Blev mycket tuk-tuksåkande. I Thailand är de dock mycket mer lyxiga...



En kväll fick vi åka disco-tuktuk med blinkande lampor och en konsert på dvd-skärm med....Shania Twain i ful 90-tals magtröja. Men det var underhållande trots musikvalet!

Det var allt från Thailandsresan. Det var underbart både socialt och kulinariskt. Nu får bloggen fokusera lite på Laos istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0