Skratt, suckar och svalkande iskaffe

Mår bättre idag. Börjar få tillbaka hörseln på vänsterörat. Har planerat månaden och jag kommer inte att åka ut i fält igen förrän 15 juni. Skönt! Jag blir alltid sjuk på något sätt när jag är ute i fält så behöver därmed en ordentlig viloperiod innan det blir dags igen. Idag har jag börjat gå igenom min insamlade data och försöker få lite struktur på det hela. Har även skrattat mycket idag så på något sätt känns saker på kontoret lättare nu. Men skratt varvas med tunga suckar. Vi får se hur detta slutar...



På lunchen brukar vi dricka svalkande iskaffe hos denna söta gumma. Jag kallar henne för kaffegumman! Idag berättade hon att hon har en kusin i Sverige men hon minns inte var.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Sanna! Alltid lika kul att läsa din blogg!! Men varenda gång jag klickar in här så är det någon ny sjukdom pågång för dig =P När du kommer hem är det öl på hampan som alltid! Kramar!!!

2009-05-28 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0