Thailand: Kramkalas, bad och hästridning

Lite bilder från min härliga semester i Hua Hin, Thailand. Fler bilder kommer sen...



Kramkalas på flygplatsen i Bangkok! Jag började gråta....


Sophie och Kenneth hade gjort en fin skylt med ett rådjur på (en lång historia men jag och S gillar rådjur...) Bättre välkommstkommittee kan man inte få!



Playan i Hua Hin. Nu är det lågsäsong och stranden var nästan tom på folk likaså på kitesurfare



Kvällstidningar i utskriven form. Jippi! Jag valde Aftonbladet då jag såg att Annika "Low carb high fat" Dahlqvist var med...var tvungen att kolla in. I Laos märker man ju inte direkt av fettkriget...



Sista dagen red vi på stranden. Har inte ridit på vääääldigt länge, kände mig väldigt klumpig när jag skulle hoppa upp på hästen. Här fick Kenneth låna en cowboyhatt av en av hästägarna. High fashion!





Hästarna fick helst inte komma nära varandra, de kunde lätt bråka. Men jag tror nog att min och Sophies häst var lite kära, de pussas ju nästan!




Nära huset låg en pool. Skönt att slippa sanden emellanåt...



Kallsupsvarning...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Härliga bilder.. Vilken vacker springare du red på. Ser då alls inte ut som om det var länge sedan du red, men jag såg förstås inte uppstigningen. Ser verkligen härligt ut med havet, jag badkrukan fick blodad tand på havsbad förra sommaren o längtar. Tänk när vi badar i stora hult i augusti. Inte som Thailand, men inte illa. Vila nu ikväll. Ser framemot rapport Puss från K

2009-05-06 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0