Mexikanskt, myror och mystiska jordhögar

Igår kväll blev det mexikanskt och Beerlao och Marabou choklad till efterrätt. Och imorse var det fullt av myror i köket för att vi lämnade all disk till städerskan.


"Importerade" tortillabröd från Sophie. Importerade sojaproteinbitar och avokados från Thailand. Det gäller att planera sina matinköp väl... HJ var överlycklig över att få äta avokados i Salavan! Här sitter hon i vår soffa i vardagsrummet.


Den mystiska jordhögen jag upptäckte i söndags kväll...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ju smarrigt ut.....och då menar jag maten...inte den mystiska jordhögen ;) Nu blev jag sugen på tortilla jag också!

2009-05-06 @ 22:55:50
URL: http://kenzosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0