Och så hittade jag några bilder till...

När jag ändå håller på att ladda upp bilder så kommer här lite blandad kompott... Imorgon är det dags för fält igen och självklart följer kameran med! Förhoppningsvis lägger jag upp dessa bilder nästa vecka.




Så här ser det ut i WFP:s nybyggda warehouse i Salavan. Här förvaras allt mat som sedan distribueras vidare till byar och skolor. På bilden ser ni massor av rissäckar.



Vad ska bort???? Min cykel är ett rätt så underrepresenterat färdmedel här.




Här är min fina cykel i närbild. Så här kan det se ut när jag shoppat loss på marknaden!



Och så här kan det se ut när det lagas mat i vårt kök... Och ser ni bananerna, en sådan klase kostar mellan 50 öre och 1 krona.



Här är min nya kompis Air när vi åt middag igår.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej, vilka fina bilder, verkar ju kul invigning. Hoppas gick bra på mötet idag och om vi inte hörs innan du åker, så lycka till med fältturen, formulär och intervjuer. Puss och kraaam!

2009-03-31 @ 15:47:24
Postat av: Sophie

Vad kul med bilder...söt cykel du skaffat dig, miljövänligt och allt! Vi höres min gumma!

2009-03-31 @ 19:01:31
URL: http://kenzosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0