Update from the office

Fredag och veckan är snart slut. Det har varit en kämpig vecka på många sätt och jag tackar för alla stödsamtal på Skype! Vad skulle jag göra utan denna uppfinning...(som för övrigt är en svensk sådan men det hör väl inte till saken...). I eftermiddag åker jag in till Pakse men åker tillbaka hit redan imorgon. Många efterfrågar bilder och de kommer! Det tar tid att ladda upp bilderna pga att jag tar dem på högsta kvalitet i kameran. Därför måste jag komprimera bilderna i datorn och det tar sin lilla tid och desstuom är jag ganska flitig med kameran så jag har många bilder att välja mellan.
Här kommer i alla fall en dagsfärsk bild på mig (inte den bästa, är rätt trött idag...men det bjuder jag på!) från mitt hörn i ett av rummen på kontoret. Det brukar se väldigt mycket stökigare ut men idag har jag tagit mig i kragen och sorterat lite. Har dock kommit in i ett dumt post-it beroende så snart är  väl hela väggen gul. Men har man många tankar i huvudet så är det ganska effektivt. Nu ska jag göra lite research om några organisationer som heter Room to read, Oxfam och VFI. Dessa ska jag kontakta nästa vecka för att bestämma möte då jag ska promota WFP:s projekt och försöka få till ett framtida samarbete. Desstuom måste jag även förbereda inför nästa veckas engelska lektioner med chaufförerna. Jag måste nog ladda upp med ordentligt med pizza i Pakse om jag ska orka med det.... Alfabetet är avklarat så vi får se vad nästa steg blir. Bussen går 16.30 så nu får jag säga hejdå till er och vara lite effektiv!










Kommentarer
Postat av: Emma H

Finaste Sanna! Du är så duktig och jag är så imponerad av dig. Min skype fungerar inte, vill ju prata med dig.

Det börjar bli vår här och du fattas. Saknar dina galna idéer och upptåg. Hur långt är det egentligen kvar tills du kommer hem???

Kramkramkramkramkramkramkramkramkramkram

2009-03-20 @ 09:57:29
Postat av: Monica

Hej sötnos! Du är ju verkligen i gång, i spåret, på spåret. Oj vad du städat, men glöm inte att ur kaos så växer det....

Puss, puss

2009-03-20 @ 13:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0