Nu börjar det!

Nu bär det snart av till grannprovinsen Sekong. I eftermiddag ska vi på ett möte med Provincial Education Service (PES, jag håller sakta men säkert på att lära mig alla dessa förkortningar) angående School Feeding projektet. Sedan ska vi bo på ett guesthouse tills imorgon då det bär av mot byarna. Äventyret börjar nu!
Bloggen får vila lite de närmsta två veckorna. Är tillbaka fredagen den 13 mars (om jag har tur...). Men man vet aldrig om jag kan få till ett blogginlägg så kika in ändå!


Här bor jag!

Kommentarer
Postat av: Emma H

Lycka till Sannisen!

Stor kram från mig

2009-03-02 @ 13:40:09
URL: http://mataktivitethalsa.blogspot.com
Postat av: Ann

Tänker på dig och håller tummarna! Kram!

2009-03-02 @ 21:50:22
Postat av: FRida

Hej hopp där borta! Oj vad du missar saker här i Götet, ett regnigt mars..imorse var det inte ens regn utan något mer likt tö från himlen. Och i sann anda så kommer det inte uppifrån och ner utan lite från sidan lite underifrån lite här och lite där för att verkligen kyla av en. ojoj. Men vi kämpar på. Och det låter som du också gör det. Ledsen at tjag inte skrivit till dig så mycket. Är fullt upp för det mesta och grannarnas internet funkar nästan aldrig. Hoppas det går bra för dig på din tvåveckorsutflykt. Ett råd är ju verklgien att inte ha ihjäl fler spindlar även om det är som hämnd för små stackars ödlor. Det är ändå fredagen den trettonde som du ska resa till basecamp! Idag är det kvinnodagen, är det ngt uppmärksammat där borta? Jag har dragit i mig en äpplekaka som firning. I fredags lagade jag och några andra mat för 150 kvinnor på kvinnofolkhögskolan för ingen illegal. Där skulle du varit!Saknar dig och läser roat vad du har för dig om allt spännande. Många pussar och kramar och ytterst kvinnliga slagord dagen till ära!

2009-03-08 @ 17:21:00
Postat av: Anne

väntar på nästa inlägg......Vad händer där borta?

2009-03-09 @ 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0