Me myself and Excel

Nu är jag trött och slut i huvudet. Har varit på kontoret sedan 8 i morse och fixat med mitt projekt. I fredags eftermiddag blev det ändrade planer och allt måste bli klart tills måndag istället. De senaste timmarna har jag spenderat med mitt favoritprogram (nej, nej, nej...) Excel. Men vi kom faktiskt bra överens denna gång och mina enkäter blev riktigt snygga. Och projektplanen är nästan klar, måste bara räkna ut "dietary diversity scores" och "food frequency scores" så att det går att presentera resultatet och använda det på ett vettigt sätt i analysen. För er i läsarkretsen som inte är dietister kanske detta inte är helt begripligt men en förklaring får komma en annan gång, nu måste hjärnan vila...

Imorgon blir det att sitta framför datorn igen och finslipa samt ha projekt-diskussion på skype hemifrån...

Nu ska jag snart hem och äta något ordenligt. De senaste timmarna har mitt matintag bestått av baguette, pepsi och bananas. Kanske får ta en extra sväng med cykeln... Men å andra sidan är det dags för fält redan nästa vecka så lite kolhydratinlagring är nog inte helt fel!

Ha en trevlig lördagskväll och jag säger det igen: missa inte Robinson!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Gick det bra med redovisningen idag? Eller igår blir det väl för dig!

2009-03-30 @ 17:51:36
URL: http://kenzosplace.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ifall du inte läser mailen varje dag så gör det idag innan du åker ut i fält! Jag har skickat mail till dig!

2009-03-30 @ 21:39:44
URL: http://kenzosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0