Köttreklam på min blogg, gör mig till en Blondinbella!

Ser att det görs reklam för kött på min blogg. Det är kravmärkt sådant men reklamen är inte riktigt okej för mig.  Nu är jag ju inte Blondinbella eller annan framgångsrik bloggare som kan välja reklam själva och desstuom tjäna massor av pengar på sina bloggar. Men jag har inget val, känns lite onödigt att bojkotta blogg.se nu och börja om från början. Nä nu måste jag återgå till mitt arbete. Det är lätt att lockas av internet men nu får det vara slut på detta smygbloggande för idag och fokusera på mina intervjufrågor. Det är väldigt mycket man måste tänka på när det gäller intervjufrågor. De får inte vara ledande, inga egna värderingar, helst inte använda ord som förvärra eller förbättra, inte för mycket fackuttryck osv. Och sedan ska de desstuom formuleras på engelska. Suck. Hur mycket hänsyn ska man behöva ta... Behövde nog denna smygblogg-paus för att få kraft till att återgå till mina uppgifter....

Kommentarer
Postat av: Sophie

Lycka till med frågorna! Coolt att ditt namn hade en sådan fin betydning på Lao språk! Undrar vad mitt betyder? Tråkigt om det betyder något hemskt och dåligt! Ska vi skype snart kanske? Eller ska du ut i fält nu snart? Ska bli kul att se bilderna du pratade om från invigningen! Kram

2009-03-26 @ 11:21:57
URL: http://kenzosplace.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja, det är inte bra med köttreklam, men byt inte, det tror jag blir för jobbigt! Sen tror jag att de flesta är som jag. Vi känner dig och vet vad du står för!!! Måste erkänna att jag inte sett en enda köttreklam. Har bara sett resereklam till Laos o Vietnam. Jag är duktig på selektiv uppmärksamhet utan att behöva anstränga mig... Det har dock tagit mig några år, så misströsta inte, det kommer med åren. Saknar dig. Vi hörs ev imorgon, annars har vi hela helgen på oss. Vi kavlar upp ärmarna och tänker... puss puss

2009-03-26 @ 18:27:47
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0