Godnatt!

Detta tog sin lilla tid och nu är klockan mycket och jag ska hem och sova. Det verkar vara lite överbelastning på blogg.se idag då inläggen inte är uppdaterade ännu och saker har krånglat. Hoppas det ska funka!

Imorgon är det måndag igen och en ny vecka börjar. I veckan är det officiell öppning av kontoret och invigning. Det ryktas om att lokal-tv kommer…kanske på tiden att kamma sig och ta på lite mascara. Det blir inte många skönhetsprocedurer här. Det är ju så varmt så man svettas av allt… Ändå tycker jag att alla Lao-kvinnor alltid ser så piffiga ut, undrar vad hemligheten är.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Din bakrund är jette snygg =D

2009-03-22 @ 15:08:42
URL: http://evelinajohanna.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vad du har varit med om. Blir så imponerad. Så underbart söt baby, den bilden ska jag titta på många gånger. Blir lättare att förstå hur otroligt ansträngande denna fälttur var när man sett bilderna. Men hur kunde bro nr. 2 vara mindre läskig än nr 1? Jag hade i och för sig inte velat gå på någon av dem, men hellre hängbron än en utan räcken! Så är ju inte min balans något att skryta med...Förstår att det tog tid att lägga in alla bilderna. Är tacksam att du gjorde dig besväret. Ser fram emot ännu fler bilder, men det kanske blir när du kommit hem. Kram på dig från Katta och pappa

2009-03-22 @ 16:41:07
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Sophie

Herregud vilka vackra bilder och jag kan ju bara tänka mig att det är 100 gånger vackrare i verkligheten!!! Duktig fotograf du är!!! Verkligen JÄTTEKUL att se bilder och få sig en bild av landskapet och hur du har det! Nu är väl din mamma avundsjuk...hon som älskar att vandra;) Ha det så bra...forskar fortfarande kring om jag kan komma eller inte...ska prata mer om det ikväll med Kenneth! Love U!

2009-03-22 @ 17:22:02
URL: http://kenzosplace.blogg.se/
Postat av: Monica

Jo mamma är absolut avundsjuk. Överväldigande bilder av en fotograf med närvaron i blicken. Förstår att inte vanliga turister får vara med om dessa upplevelser. Och den bonusen är du värd som anstränger dig så. Jag tar hellre korna än broarna, vilken bragd av dig. Sköt om dig,puss o kram

2009-03-23 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0