Fran koja till slott

Forsta veckan i falt var rent ut sagt pissjobbig men saklart larorik och intressant. I mandags morgon var vi pa vag till nasta distrikt men jag hade da fatt feber och madde illa och fick inte fortsatta. En chaffis hamtade mig och korde tillbaka mig till Salavan. Fran gransen vid Pakse akte jag ambulans (lite overkill kanske...) till sjukhus i Thailand for att kolla upp vad som var fel. Lyckligtvis var det inte dengue-feber eller malaria som jag misstankte. Idag har jag kommit tillbaka fran mitt lyxliv i  Thailand och sitter nu i Pakse och invantar bussen till Salavan. Jag mar battre nu och i helgen ska jag aterhamta mig i sangen med amerikanska tv-serier. En utforligare version av mitt aventyr fran kojorna i bushen till king size bed i Thailand kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Monica

Så himla glad att du mår bättre! Och att du fick vara sjuk i lyxförpackning. Tänk att du ändå fixade bergslivet, känn dig stolt! Puss o kram min vän

2009-03-13 @ 10:05:25
Postat av: Sophie

Krya på dig och det ska bli kul att läsa om dina äventyr som du varit med på den här och förra veckan!

2009-03-13 @ 13:08:32
URL: http://kenzosplace.blogg.se/
Postat av: Katarina

Skönt att höra att du nästan är framme. Min mobil har inte velat riktigt med mig idag. Hoppas SMS har kommit fram, är dock inte säker. Vila, vila o åter vila för dig i helgen. rekommendation från dr. geting. O sluta inte med antibiotikan i förtid!! Vi hörs. Puss o kram

2009-03-13 @ 14:52:06
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Anna Cronberg

Vilka äventyr du är ute på Sanna!

Jag beundrar verkligen dig som vågade dig ut på denna resan. Tur att du inte hade fått denguefeber eller malaria. Ta hand om dig! Kram

2009-03-15 @ 18:42:52
Postat av: Anonym

Gumman! Du är bäst! puss

2009-03-16 @ 10:25:02
Postat av: Emma H

Oj, glömde skriva mitt namn :)

2009-03-16 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0