Skolmogen eller ej?


Vad håller jag på med?


Jo, jag testar om jag skolmogen. Okej, från början. Mr V berättade för mig att när han var liten (nu är han runt 30 så det var inte så värst länge sen) så avgjorde inte åldern när man fick börja skolan. Utan när handen kunde nudda halsen (ungefär som på bilden) då var man redo att sätta sig i skolbänken. Så sitter hjärnkapaciteten i händerna eller hur tänkte de egentligen? Alla dessa olika människor, och alla dessa olika tankesätt, DET är intressant!

Kommentarer
Postat av: Sujeela

Tror nog du är skolmogen, ser i alla fall ut som att du klarar att nå din hals;) Har du träffat den finska tjejej än? Vad kul att ni kan unmgås din sista tid i Laos!

2009-06-25 @ 09:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0