Måndagens funderingar

Måndag. Igen! Dagarna och veckorna går snabbt. Kanske lite för snabbt med tanke på min rapport som ska bli klar. Och där det dessutom ska klämmas in två fälttrippar vilket innebär två distrikt och massor av information som ska sammanställas och analyseras. Vi får se hur det blir med tripp nummer två. Tänk så blir jag fast i bushen och missar mitt flyg! Jag har även hört att svininfluensan nått Laos. En aussie-backpacker som fört in smittan till Vientiane. Jag gör nog säkrast i att hålla mig ute i fält. Detta innebär ju verkligen en evakuering från omvärlden....

Så denna seeeeega måndag kräver en hel kanna med iskaffe. Snart är jag på hugget igen!



SKÅL för roliga måndagar! Man har inte roligare än vad man gör sig!


Fotnot: Den här kannan slåss vi alltid om när vi har köpt iskaffe. Som bekant får man take-away i en sölig plastpåse med ett litet snöre, rätt opraktiskt. Men idag hann jag norpa åt mig den eftertraktade kannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0