It's my little baby

Godmorgon Sverige och grattis till min blogg....inlägg nummer 100!

Igår var en tråkig dag på kontoret. Mina ögon gick i kors och jag försökte fokusera fokusera fokusera. Och producera. När dagen var slut var jag ännu en tabell rikare. Går sakta men rätt säkert (hoppas jag) framåt med rapporten. It's my little baby och jag måste se till att ta hand om den väl och se till att den växer. Tyvärrr har jag ensam vårdnad och ingen att riktigt bolla med. Men det ska nog gå bra ändå. Det har det gjort hittills fast med mycket svett (tur att det är svalare nu) och tårar.

På kvällen fick jag dock en trevlig överraskning. Nämligen busstransporterad pizza från Pakse! Så lyxigt att kunna äta sitta i soffan och äta slicad pizza i Salavan. Tack till Noi för denna kulinariska underbara upplevelse! Noi har sin mamma på besök och hon har jobbat som kock till en svensk familj som arbetat i Laos. Så kanske kommer det lagas svensk mat med en touch av Laos (eller tvärtom) de närmsta dagarna...


The baby keeps growing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0