Del 3: Fält i maj! Bättre sent än aldrig...

Och här kommer lite obligatoriska djurbilder! I love animals! Detta får mig att tänka på en sång som Sophie skrev i lågstadiet: I love animals, I love animals, I love fish and cats and dogs...och sen minns jag inte fortsättningen (S, fill me in!). Men någonstans har vi den inspelad på en av våra "demos" som vi så flitigt kämpade med för att bli kända. Ok, tillbaka till Laos och nutiden.  Dessa sötnosar hittade jag i fält och jag ville ta hem allihopa!










Kommentarer
Postat av: Sujeela

Hahaha...den låten glömmer man inte så lätt, tror faktiskt det var Bettan som skrev den. Vi spelade in den på band i alla fall! Kommer du ihåg...this is summer, this is summerday....den skrev jag hihihi! Vad mycket du har uppdaterat, var kul att se bilderna som vanligt! Puss

2009-06-22 @ 20:24:03
URL: http://kenzosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0