Det brinner!

Veckan har varit hektisk och helgen blir lika hektisk. Planeringen för fälttripparna ändras lika ofta som jag byter underkläder. Först var det aktuellt med dödszonen igen, men denna gång utan farliga vandringar. För övrigt kom de som åkte dit tillbaka igår, hela och rena. Sedan ändrade vi det till blodigels-distriktet. Sedan tillbaka till dödszonen. Och sedan blodiglarna igen. Sedan dödszonen. Men idag bestämdes att det blir blodigel-distriktet. Fälttrippen till dödszonen skulle startat på onsdag nästa vecka men är nu framflyttad pga logistikproblem. Därmed kan jag inte åka med till dödszonen eftersom jag kommer att komma tillbaka så sent in i juli att jag inte har tid att sammanställa rapporten. Jag åker istället den 6 juli (såsom var bestämt från första första början) och det är nu på måndag och därmed snabba ryck att få färdigt så mycket som möjligt av rapporten så att chefen kan kolla igenom den under tiden jag är borta. För när jag väl kommer tillbaka, 17 juli, har jag ungefär en vecka på mig att få in den nya informationen i rapporten och att analysera det sista. Jag har kommit på att jag jobbar bäst med lite eld i baken. Men nu tycker jag nog att det brinner lite väl mycket...

I tisdags hade vi staff-party och det blev en lång kväll som avslutades på en karaokebar med "Right here waiting for you". Onsdagen på kontoret blev inte riktigt lika rolig. Igår hade vi seafood-party hemma hos chaffisen Santy som köpt med sig massa bläckfisk från Vietnam från dödszons-trippen. Ikväll blir det goodbye-party del 1 eftersom några på kontoret åker ut i fält nästa vecka och inte kommer tillbaka innan jag åker till Sverige. Imorgon ska jag och min rapport ha office-party....

Bilder från mina party-bravader kommer så småningom!
Trevlig helg och njut av den sköna sommaren♥

Kommentarer
Postat av: Emma H

Du! Vad jag saknar dig!

Men snart ses vi.



Lycka till med det sista, du kommer fixa det galant!

Kramar pch pussar

2009-07-03 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0