Idag: Bio och klackar

Idag började jag dagen på MBK, ett stort shoppingcenter med thai-krafs. Blev rätt trött efter allt strosande så jag tog the skytrain till Siam paragon (eller ngt i den stilen) för att gå på bio. Fanns inte så många filmer att välja mellan. Men desto fler olika typer av salonger och stolar... Jag valde en VIP-biljett! Då fick man vänta in en lounge med massagefåtöljer och det bjöds på dryck och kaka (?). Sedan intog jag salongen och fick sitta (eller faktiskt ligga) i en stor reglerbar fåtölj med filt och kudde. Så jag och Johnny Depp hade rätt trevligt! Filmen hette Public enemy och det var lite väl mycket pistolskott för min smak. Sedan åkte jag några rulltrappor ned och kollade i affärer och hittade ett par riktiga killerheals. Så misson complished!


Lyx!



Sanna goes modeblogg. Jag får kompensera denna ytlighet med ett bild-inlägg från senaste fält-trippen så småningom.... Men jag är i alla fall nöjd med mina nya klackar. Och det är ett alldeles utmärkt inköp eftersom det blir många kvällar med klackar i taket när jag är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Monica

Du kan njuta du! Var på vippen undra om du inte skulle kolla på ngn sevärdhet, men så sa jag till mig själv att inte fråga. För du hade ju redan tänkt på det. Hi, hi.

Du,vännen, shopping lär visst hjälpa mot mycket.

Puss o kram, snart

pau rijktit

2009-07-27 @ 22:25:22
Postat av: Sven

Bilden lite kontrast mot videofilmen med grisarna i leran.Välkommen hem!Och god resa!

2009-07-28 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0