I will always love you

I fredags var det dags för goodbye party numero 2!


Santy och Touliya kom hem med livet i behåll efter spenderat tuffa dagar i dödszonen. Så det fick vi ju skåla för också!



Jag delade ut snus till höger och vänster. Alltid lika kul tycker Lao-folket. De kallar det för "sannas cigarettes". Observera att jag varken börjat snusa eller röka. Jag introducerar bara lite svensk kultur för mina vänner i Lao, precis som de har introducerat mig för deras kultur (läs beerlao).Bredvid mig sitter Anne, finskan. Och hon var inte så förtjust i snus. Dessutom är snus förbjudet i Finland...


Jag var riktigt kallaåke-galen denna kväll. Får passa på medans man kan. Eller medans det är ok. Asien är ju väldigt karaoke-vänligt, och det kan låta hur falskt som helst men det är ingen som buar.


Söta vännen Air var karaoke-dj under kvällen och tvingade på mig diverse låtar. Jag sjöng "I will always love you" som avskedstrudelutt till kollegorna. Det kom lite tårar. Och även falska toner....speciellt vid den där höjningen...


Och kanske är det just den där höjningen jag försöker mig på här? AND I...will always love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0