Lördag på the office...=(

Dagens höjdpunkt



Kan inte jag ta mig till Pakse för att äta pizza så får man fixa så att pizzan kommer till mig istället. Mina gulliga kollegor åkte in till Pakse idag så jag passade på att beställa med en pizza. Har suttit hela dagen på kontoret och skrivit och varit stressad och allmänt nedstämd så när pizzan väl kom fram så var det en välförtjänt sådan! Nu är klockan halvåtta och jag ska snart hem och slänga mig framför Nip/Tuck (har kommit in i ett dumt dvd-beroende igen som resulterar i långa maratons). Gårkvällens goodbye-party blev lyckat och kvällen avslutades i vanlig ordning på karaokebar med galna ladyboys. Jag har sagt det förut...Salavan is the place to be!

Kommentarer
Postat av: katarina

Ser god ut. Njut! Har läst o bi oxå. Mkt bra, bara lite finslipning. Tar vi imorn. Hoppas du får sova god djupsömn. Natti natti, nu sover jag snart. Puss på dig min författarinna K

2009-07-05 @ 00:13:45
Postat av: Sujeela

Den smakade väl bra antar jag!!! Ha det bra bland blodiglarna...usch, låter inte så kul! Men du är väl härdad nu så det går väl bra! Lycka till med allt och snart är du hemma igen gumman!

2009-07-05 @ 12:44:25
Postat av: Anne

ja, var e jag när det vankas dans o galenskap, i Sverige... men jag var ju i en kajak vilket var helt okej det med.



kram bruden

2009-07-06 @ 09:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0