Jag hinner inte...

Jag sliter med rapporten. Ögonen går i kors. Jag hinner inte tänka på att packa, ta farväl, fixa grejer och att jag nästa torsdag kommer att mötas av en helt annorlunda värld. Detta får jag tänka på på nattbussen upp till Vientiane. På lördag åker jag upp till Vientiane för att på söndag ta flyget till Bangkok. Där jag stannar jag tills onsdag natt då jag flyger till Köpenhamn.
Jag är så uppe i mitt arbete med rapporten att jag inte riktigt förstår att nästa vecka så kommer jag inte längre sitta på "the office". Nästa vecka är jag tillbaka i Sveriges trygga famn. För mycket har handlat om att jag saknat tryggheten. Även om det inte alltid har varit en dans på rosor här, så kommer Laos och människor jag lärt känna här alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0