For health and hairstyle!

Goodbye party nummer 1 den fjärde juli! Eftersom många åkte ut i fält och inte var tillbaks när innan jag åkte så fick vi helt enkelt ha två partyn!


Som vanligt är Phovieng den flitigaste på att fylla på glasen med Beerlao. Och det är Phovieng som bestämmer tempot också... 50 percennnnt, 50 percennnnnt (betyder att halva glaset ska svepas in en klunk).


Noi kommer jag sakna allra mest!


Crazy lao-style. Olauth till höger kommer jag också sakna. Varje morgon kommer han till mitt rum och frågar: "Saaaaanna, how is life treating you today?" med den bredaste lao-amerikanska dialekt man kan tänka sig. Han är även rätt kul att partaja med, hans signatur-skål lyder : "For health and hairstyle"!



The LADYBOY MAFFIA of Salavan! Rätt roliga på dansgolvet, ni ska se deras moves!



Och vi har också rätt häftiga moves! Sanna och Noi i en tango!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0