I'm going for the sun!

Biljett bokad. Tuberkulosbölden lever sitt egna liv. Malariapiller knapras. Viktiga papper ska scannas, faxas, skrivas på och dessutom hamna hos rätt viktig-människa. Och det svåraste av allt...jag försöker locka fram friluftsmänniskan i mig. Bra skor kan behövas även om det är mycket roligare att packa ner de där fina, röda och höga med jordgubbar på. Kanske inte passar sig i Lao-bushen. Tur att jag har min mor som guidar mig i friluftsdjungeln. Bäst att inte berätta att jordgubbsskorna ska få följa med... hmmm hur blir det med de där knallrosa i lack med tjusig rosett??? Okej börjar bli lite för mycket "jag skriver om mode, min vardag och smink- blogg".

Anledningen till denna blogg är en helt annan. Den andra februari tjugotvå och femtio bär det av till Laos. Ett land mitt i den asiatiska smeten. Jag har fått en praktikplats på World Food Programme och kommer att tillbringa sex månader i Landet med miljoner elefanter (det du Elin!). En vecka kvar till takeoff och mycket som bör fixas. Det kommer att bli kaos i Laos men förhoppningsvis ett underbart sådant!



Are these boots made for walking?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Guuud...vad söta sandaler! Får dom följa med tro?

Men egentligen...vad ska du med jordgubbssandaler till mitt i djungeln...hehehe!

Om du blir glad av dom så ta med dom:)

Åhhh...vad spännande det ska bli att följa med dig på resan genom bloggen! Bli inte borta i Laos bara, jag tar och länkar dig på min blogg:)

Kramis

2009-01-26 @ 22:47:24
URL: http://kenzosplace.blogg.se/
Postat av: Emma

Ta med jordgubbarna. De kommer göra succé, precis som du!

2009-01-27 @ 10:16:48
URL: http://mataktivitethalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0