VARMT VARMT VARMT VARMT

Idag är det såååååååååååå varmt. Cyklade till marknaden på lunchen, ca 2 km, och jag var helt slut efteråt. Börjar bli människa igen och AC:n står nu på 16 grader. Får väl passa mig så jag inte blir förkyld, men idag är det bara för mycket värme där ute på utsidan. Så jag trivs bäst här inne i min air-condition-bubbla!

Nu ska jag analysera min sammanställda information och försöka få klarhet i vad Lao-folket egentligen har för sig där bland grytorna.

Och apropå detta så fick jag en stekt myra i mitt ris på lunchen. Tro det eller ej men sådant pallar jag faktiskt med nu för tiden! Jag blir härdad på många sätt här...

Kommentarer
Postat av: Monica

Du visar ju hela tiden att du tål både det ena och det andra, och framskrider mycket större än med myrsteg, dock flitig som sådan. Puss

2009-04-20 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0