Buss hit och buss dit

Nu är denna arbetsdag slut. Jag har precis bokat biljetten till Bangkok. Flyger 15.30 på torsdag. Detta innebär att jag måste ta bussen till Pakse onsdag eftermiddag. Torsdag morgon tar jag buss över gränsen till Ubon där jag sedan tar flyget. Möter upp S och K och sedan tar vi taxi till Hua Hin. Mycket logistik och planerande kring resandet men det är jag van vid nu.

Jag har lagt till lite olika kategorier i bloggen nu där jag arkiverar inläggen (inte helt klart ännu). Så om ni tycker något är extra spännande att läsa om så är det bara att surfa runt bland de olika kategorierna.

Imorgon måste jag åka tidigt till Pakse igen för att ta ut pengar och köpa en normalstor resväska. Kan inte komma med min stora resväska som jag åkte hit med... eller kanske för då får jag ju plats med ugnen! Vi får se vad jag hittar. Hann inte med att göra detta igår så nu måste jag spendera halva lördagen på en buss. Får äta pizza i Pakse som belöning! Eller indiskt? Eller både och! Tror inte risken är så stor att jag går ner i vikt här.....

Nu ska jag snart hem och laga lite mat. Blir inga aktiviteter ikväll, är fortfarande trött efter allt relaxande i hängmattan de senaste dagarna=). Har köpt lite nya filmer så kanske blir det en titt på Slumdog Millionaire som jag hört ska vara bra!

♥Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Monica

Verkar som ett kul nyår och så härliga bilder! Och snart, mycket snart Thailandssemester för dig. Inget vattenfall för min del, men härligt solig blåsig vandring från Landskrona till Råå. Pussar o kramar

2009-04-19 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0