Slut för idag

Skriver ett litet snabbis-inlägg nu innan jag beger mig hemåt. Har samtalat med chefen idag angående mitt projket och blev som tur var inte grillad. Vi har kommit överens om hur projektet ska fortgå och jag är nöjd med detta. Nu har jag tyvärr fått massor att göra precis innan jag ska åka iväg. Typiskt. Kanske måste jag ta med lite jobb på semestern. Men bara lite.
Hem och packa det sista och sedan sova. Upp tidigt och jobba undan på kontoret. Det är handlingsplanen för tillfället.


Kommentarer
Postat av: eva

Hej Sanna!

Lika roligt var gång att läsa din blogg. Skönt att HJ godkänt projektet. Fattas bara annat! Nu får du ha det riktigt trevligt och mysigt i Thailand. När du kommer hem till Laos har du gjort halvlek.

Kram

Moster Eva

2009-04-21 @ 15:24:45
Postat av: Monica

Instämmer! Och du är verkligen värd thai-semester.

Puss o kram

2009-04-21 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0