Nya strategier är vad som behövs!

Idag kom jag lite senare till kontoret på grund av min förkylning, behövde sova ut. Men det är lättare sagt än gjort! Fick sova till kl 8 och det kan man nog kalla sovmorgon här.

Har inte varit så värst produktiv eller effektiv idag, har fortsatt på mötesanteckningarna (tar ju aldrig slut...) och har funderat på den nya strategin när det gäller nutritionsundersökningen. Har även skypat med dietist-mostern som nu också ska få ta del av min projektplan och mina formulär.  Och även alla mina funderingar! Vet inte om det är snällt eller elakt egentligen, just nu känns ju mitt projekt flummigt och förvirrande. MEN det är på samma gång väldigt strukturerat (jag är ett kontroll-freak i allra högsta grad) så jag hoppas inte moster blir alltför förvirrad.

Emellanåt är det ganska tufft här (men trevligt också, blir inte alltför oroliga nu) och jag är glad att jag har stöd hemifrån (måste tacka skype ännu en gång och hotmail är inte helt tokigt det heller). Och jag uppskattar alla kommentarer så keep ut the good work!  Laos är ett trevligt land, solen skiner och jag är på mitt livs äventyr. Så kanske är det dags att börja tänka mer (eller mest!) i dessa banor och inte gräva ner sig alltför mycket i det som känns grått... Behöver nog fundera på en ny strategi när det gäller att hantera min känslomässiga berg-och dalbana också!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej, märks att det känns ljusare för dig. Så skönt!

Och det första steget på känslohanteringen har du redan tagit, kan man ju utläsa. Krya på dig från förkylningen. Puss o kram

2009-04-08 @ 12:38:00
Postat av: Anne

vill önska glad påsk, för ja, det är det nu, kärringar och ägg över hela stan, och godis i varenda vrå på jobbet, galet....



krya på dig

2009-04-09 @ 08:03:44
Postat av: Anki Sundin

Hej!

Vilket intressant nutritionsprojekt du verkar arbeta inom. Vad har du för bakgrund, och hur kommer det sig att du har hamnat i Laos?



Med vänliga hälsningar

Anki

2009-04-10 @ 01:34:04
URL: http://ngruppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0