Nu möblerar jag tillbaka igen!

Nej det var ingen bra idé med det rosa temat. Det får bli rött igen!
Min förkylning håller i sig fortfarande men halsen är bättre. Det är jobbigt att vara sjuk i värmen och samtidigt måste jag vara försiktig med AC:n. Jag tar näsdroppar, försöker sova ordentligt och försöker äta antioxidantrik mat (kan ju hoppas det hjälper). Vill helst undvika att behöva åka till farbror doktorn, det blir så krångligt här nere. Idag är det väldigt lugnt på kontoret, det är bara jag och Amphone som är här. Ska nu börja renskriva mötesanteckningarna och försöka ordna upp allt krångel kring mitt visa. Än så länge har jag bara turistvisum (som går ut nästa vecka) och nu inväntar jag mitt arbetsvisum. Så just nu är jag isolerad inom Laos gränser...så detta måste ordnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0