Life is good!

Idag ar det lite mulet och vi har med gott samvete spenderat dagen pa ett shoppingcenter. Nu sitter jag pa ett internetcafe. Jag brande mig lite igar sa det passar bra att vara inomhus... Igar lag vi pa stranden hela dagen och sprattlade i havet i en gummiring (varav solbrannan kanske). Senare pa eftermiddagen unnade vi oss thaimassage pa stranden. Det var forsta gangen for mig och jag tyckte att hon tog i lite val mycket ibland och bojde mina armar och ben i konstiga positioner... Pa kvallen akte vi in till stan och gick pa svettig marknad och at....pizza! Min hobby har i Hua Hin ar att besoka sa manga kedjor som mojligt. Igar blev det Pizza Company (thai motsvarighet till Pizza Hut) och Starbucks. Idag har vi atit glass pa Hagen-Dazs. Det blir lite "dyrt" i langden sa nu far vi halla oss till vardagliga thaistallen...

Och nu sitter Sophie bredvid mig och verkar pyssla med att lagga upp bilder (om det inte ar for segt) sa kika in hos henne (www.kenzosplace.blogg.se)! Det blir bilder pa denna blogg nar jag ar tillbaks i Laos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0