Jag älskar att möblera om!

Nej du har inte kommit fel. Detta är min blogg! Sitter här och känner mig hängig och  snörvlar (har åkt på en förkylning, lyckligtvis ingen feber!) och har ingen motivation till att göra det jag ska. Har gått igenom alla färdiga stilmallar som finns att tillgå på blogg.se och denna puttninuttiga rosa designen fick duga. Jag hade behövt någon som kan det här med webdesign och kan snygga till min blogg precis som jag vill ha det. Jag gillar förändringar och möblerar gärna om så ofta det går. Så varför inte möblera om lite på bloggen också?!

Idag har jag redan fyllt två stora post-its med saker jag ska ta itu med:
  • Skriva min field report
  • Skriva rent mötesanteckningarna från personalmötet förra veckan
  • Få med mig en lao-människa från kontoret och gå till banken och öppna bankkonto. Det kommer nog att ta sin lilla tid. När jag skulle växla in lite thai-baht så tog det en halvtimma och jag var tvungen att signera fem olika papper (och jag var den ENDA kunden på banken).
  • Revidera min projektplan / projektidé. Efter fält-trippen har jag kommit på att min projektidé inte kommer att funka och jag har en ny idé så nu får jag börja om igen. Varför det inte funkade tar vi en annan gång...
  • Sammanfatta och analysera den insamlade datan från min halvfungerande undersökning i fält. The challenge of today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0