Hemligheten kan avslöjas!

Jag är gladare än gladast just nu! Alla bekymmer är som bortblåsta! Min hemlighet kan nu avslöjas:
Jag ska till Thailand och träffa min bästis! Kan det bli bättre! Och ännu ett utropstecken! Jag behöver verkligen detta just nu när det är lite kaos i Laos... Sophie och hennes sambo Kenneth flyger ner runt den 22 april. De flyger stand by då Kenneth jobbar på flygplatsen så vi vet inte än exakt vilken dag. Vi tänkte mötas i Bangkok och ta bussen vidare till Hua Hin där Sophies pappa har hus. Så det blir ca 10 härliga dagar. Dags att börja jobba lite på brännan nu kanske...jag kommer säkert vara blekare än Sophie även fast jag spenderat två månader i värmen. Men förutsättningarna för att ligga och sola är inte de bästa här. 35 grader varmt, knappt någon vind och inget vatten att svalka sig i.... Åh jag längtar till att få känna doften av havet! Och framförallt till att få ta ett dopp! Men mest av allt längtar jag efter Soffiproppen! Vi ses snart=)




Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis!!! till de glada nyheterna!! De är mer än välförtjänta. Tänk att du har detta att se framemot. Arbetet kommer att gå som en dans. Dessutom har du ju mer än du tror. Det har varit bra att du unnat dig lite vila. Ser du, detta är nog lite magi.... Puss från K

2009-04-10 @ 11:21:53
URL: http://fromesswithlove.blogg.se/
Postat av: Monica

Underbart, tänk att det blir av att få träffa Sophie! Jag blir så glad!! Påsk- och vårpussar

2009-04-10 @ 14:59:21
Postat av: Sophie

Söt du är! Vi ska ha det härligt och jag ska pyssla om dig! Jag mailar så fort jag vet något nytt! Älskar dig Bärtha! Stor kram från Märtha

2009-04-10 @ 17:33:08
Postat av: FRida

JAAA! Vad kul att sophie kommer!Läste om din dag, uf, ingen dans på rosor du lever darling.

Skönt för dig med lite semester. GLAD PÅSK! äggapussar och kycklingkramar!

2009-04-11 @ 10:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0