Godmorgon Sverige!


Igår kväll var jag pigg som en mört på grund av en kaffe-shake som jag mixade till hemma i köket . Började packa (rekord för mig att börja två dagar innan) och organiserade garderoben (vilket resulterade i kläder överallt). Kunde verkligen inte sova på natten. Fortfarande varmt. Och kliade överallt (fick för mig att jag släppt lös alla loppor när jag städade garderoben). Och kanske hade jag även en släng av resfeber (kan man ha resfeber när man egentligen redan reser?). 
Vet inte om jag har visat så många bilder från mitt hus...här kommer i alla fall två bilder från mitt rum (inte så värst inspirerande bilder i jämförelse med andra bilder här på bloggen...). Klockan 10.00 är det dags för English class, wish me luck! Idag får jag nog vara en sträng lärarinna, tycker det går lite segt för några av mina studenter...





Kommentarer
Postat av: Sophie

Det såg ju trevligt ut, stor säng och allt! Cool fläkt;) Ses snart gumsan!

2009-04-21 @ 16:01:19
URL: http://kenzosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0